torek, 27. januar 2015

Beauty Sweeties

Verjetno vas je kar nekaj takih, ki ste pred kratnim opazile, da so na Beauty Sweeties iskali blogerke, ki bi preizkusile njihove nove bonbone.


Ker imam sama zelo rada sladko (a katera nima? :P), sem se seveda takoj prijavila in tako prejela 5 različnih okusov - pa nič zato, če so jih pripeljali ob 7. uri zjutraj!


Bonboni Beauty Sweeties vsebujejo samo naravne sestavine. Edinstveni pa so predvsem zato, ker vsebujejo koencim Q10, aloe vero, kolagen in biotin. Zvezdice so primerne tudi za vegetarijance, kar je super plus!


Dobimo jih v treh različnih oblikah:
- sadne želastinaste srčke,
- jogurtove kremne pralineje in
- sadne zvezdice.


Sama sem prejela vse tri okuse želatinastih srčkov in dva paketa zvezdic. Potem pa me je čakalo tisto "mučno" opravilo - preizkušanje. ;)


Sadni želatinasti srčki so mi bili nooooroooo dobri. Najbolj všeč mi je bilo to, da niso preveč sladki. Vsebujejo koencim Q10, aloe vero in kolagen, vse to na mehki jogurtovi kremi, mmm. Moj najljubši je vsekakor okus acai jagode & gozni sadeži. Res so booožaaanski, zelo priporočam! 


Sadne zvezdice pa vsebujejo kar 81 % sadnega deleža, koencim Q10, aloe vero in biotin. Sama sem prejela dva okusa: brusnico in rdečo grenivko. Oba okusa sta bila super! So pa bolj sladki kot srčki, tako da lahko mogoče to zmoti katero, ki ima raje manj sladke bonbone.


Komaj čakam, da bom lahko preizkusila še jogurtove kremne pralineje - ti še niso prišli na vrsto (malo se je pa treba zadržati ob tej poplavi sladkarij, no!). Verjamem pa, da so prav tako okusni, kot njihovi "sestri"- sliši se vsekakor tako. 


Če same še niste poskusile nobenih od naštetih, vam vsekakor priporočam sadne želatinaste srčke (acai jagode & gozni sadeži so še posebej okusni) - nad temi definitivno ne boste razočarane. Meni osebno okus mango & breskev ni bil najbolj všeč. Sicer nimam pojma zakaj, ker imam drugače zelo rada oba sadeža. Vendar nič zato. So pa bili zelo všeč moji mami, ki je bila še vesela, da jih je več ostalo zanjo.

 





















In ker je pred vrati Valentinovo, lahko z njimi presenetite tudi svojo drago/dragega - ker imajo same zdrave sestavine, se bo sladkal/-a brez slabe vesti. :) 























1 komentar:

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...