četrtek, 27. november 2014

NOTD: Lady in Red

Rdeče ustnice in rdeči nohtki. A je lahko še kaj lepšega? :-)
Red lips and red nails. Is there anything cutter? :-)
Lady in Red & Smooth Operator.

Tokrat sem uporabila rdeči lak Work the Colour: Lady in Red, ter rdeče bleščice Makeup Revolution: Smooth Operator.
This time I used red nail polish Work the Colour: Lady in Red and red glitters Makeup Revolution: Smooth Operator.

Lady in Red & Smooth Operator.

Potem pa sem se odpravila na bližnji hrib, kje sem naredila še nekaj fotografij. :-D
Then I went to the hill near by and did some photos. :-D  


Lady in Red & Smooth Operator.


Lady in Red & Smooth Operator.

4 komentarji:

  1. that is a really nice red =)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo, sama nisem ljubiteljica rdeče barve (na sebi), ampak na vseh vas drugih se mi pa zdi, da tako super izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa si sploh ne predstavljam več življenja brez rdeče :-P

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...