ponedeljek, 3. november 2014

NOTD: Folija // Foils

Tole je bil moj prvi poskus s folijo - mhm, čisto prvi. :) Nikoli prej je niti nisem iskala po trgovinah, tole sem pa našla na Born Pretty Store in morala poskusit. ;) Najprej sem sprobala na svetlem laku, ampak ni bilo učinka. Potem sem pa zagledala v predalu enega mojih najljubših lakov - Barry M Racing Green. In sem vedela, da je pravi. :P 
This was my first try with the foil - mhm, first first. :) I never even searched for it in the shops, but I found this on Born Pretty Store and had to try it. ;) I put it on a lighter nail polish first, but there was no effect. Then I saw one of my favourite nail polishes in the drawer - Barry M Racing Green. And I knew it's The one. :P









Na prstanec sem dodala še MUA perlice, ampak mi je malo žal, ker takoj zletijo z nohtov in bi tole manikuro rada nosila kaj več kot en dan. Ah ja! ;) 
I added some MUA pearls on my ring finger but kind of regretted it later, because they fall of the nails pretty fast and I'd love to wear this mani for more than a day. Oh well! ;)




Ampak se mi zdi, da ni tako slabo za prvič. :D
But it's not so bad for the first time, right? :D


4 komentarji:

  1. wow, that accent nail looks AWESOME =)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Si nanesla čez perlice debelo plast nadlaka? :) Meni po navadi zdržijo vsaj 1 poln dan :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo dobro izgleda, tisti učinek s folijo. Čudovito.!

    OdgovoriIzbriši
  4. Very nice manicure! This Barry M shade is simply gorgeous :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...