sobota, 22. februar 2014

Aaaaaaah!

Ne, naslov ni pomota. :P Približno to se je dogajalo v moji glavi, ko mi je Karmen dala tole za darilo. Darilo je bilo za novo leto. Pozna sem, ampak preprosto ne morem mimo teh fotk. :) 
Nope, the title is not a mistake. :P That's what went on in my head when Karmen gave me this. It was a New Year's gift. I'm late but I just can't not show you these. :)


Mislim, kot da bi mi brala misli! Vse je super, ampak sploh lonček je popoln za mojo jutranjo dozo kave.
I mean, like she could read my mind! Everything is awesome, but this mug is perfect for my morning coffee dose. 




Ampak ko sem zagledala tega, se mi je pa srce za par sekund ustavilo. :P
But when I saw this one, my heart skipped a beat. :P

V Barry M Teal sem se zagledala, ko sem ga prvič videla, ampak je bil, mislim da, na voljo samo v Superdrugu. In ko sem se že skoraj sprijaznila s tem, da ga ne bom nikoli videla v živo, me Karmen preseneti! Res je, da sem ji pela ode o tem laku, ampak da si je tole zapomnila … Carica. :D 
I fell in love with Barry M at first sight. But I think it was only available in Superdrug. So I kind of settled to the fact that I'll never have it. But Karmen surprised me! Of course I wrote her odes to this nail polish but still … she remembered! She rocks! :D


Seveda se takšne lepote ne da normalno pofotkati in je na fotkah grozno zelen, ampak vseeno:
Of course you can't put such beauty on a picture and it looks totally green, but still:








Hvala, Karmen! 
Thank you, Karmen!


2 komentarja:

  1. ooo imava enako skodelico :)) čudoviti nohtkii :))

    OdgovoriIzbriši
  2. fabulous presents! only you can give better presents than that! enjoy =)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...