sreda, 21. avgust 2013

SunSmiles sandali // SunSmiles sandals

Kaj je boljšega za punco, kot če dobi nove čevlje? Skoraj nič, tako je! In si lahko predstavljate, da sem skočila do stropa, ko sta me kontaktirala prijazna Marjan in Gabrijela s SunSmiles Slovenija in mi ponudila, da me obujeta. Ko so me doma pričakali sandalčki, sem skočila pa še višje! Zakaj? Krasni so! Ampak to ni vse. 
There's nothing better for a girl than to get brand new shoes! And you can imagine how happy I was when Marjan and Gabrijela from SunSmiles Slovenija contacted me and offered me sandals. When I got home and saw them for the first time - love at first sight. But they're not just pretty, oh no. 

Sun on SunSmiles! ;)



Najprej ... Jaz sem kot majhen otrok. Če kaj spreminja barvo ali pa lahko kaj sestavljam, mi bo všeč. In nad temi sandalčki sem navdušena! Zakaj? Podplat in trakci so ločeni. Obstajata črn in "lesen" podplat s 3 ali 5 paski. In poteeem obstaja cel kup barvitih različnih trakcev, ki se jih poljubno dodaja na podplat! In kar naenkrat lahko imaš z enimi podplati 100 različnih sandalov. 
First thing's first ... I'm a little child. If something changes colour or I can put it together I'll like it! And I love these sandals! Why? You get sandals and ribbons separately. There are black and wood-like sandals with 3 or 5 loops. And then there are a bunch of colourful different ribbons to add on! And all of a sudden you have a hundred sandals.


Trakce se lahko tudi zaveže na različne načine in če je uspelo meni, ki imam koordinacijo totalno na nuli, bo uspelo tudi drugim. 
You can be creative and try different ways of wearing them. If I managed to do it with my zero coordination, you can do it too!


Poleg tega so ekstra udobni. Podplat je narejen iz mehke gume, tako da ni šans, da podplati pečejo ali kaj podobnega. Tudi trakci so mehki in zelo raztegljivi, torej ne ožulijo niti med prsti. Pa sicer "krstim" skoraj vsake čevlje z žulji, japonke pa sploh. Tile so pa prestali tudi skoraj 8 ur pakiranja v službi - super se obnesejo! Na spletni strani so številke zapisane tudi v centimetrih, tako da se brez problema najde pravo, pa tudi me z "malce" širšimi stopali ne rabimo čisto nič skrbeti - res se lepo prilegajo. 
They are also super comfortable. Sandals are made from soft materials so there's no way your feet would hurt. Ribbons are elastic and soft, they won't hurt you in between fingers. And that comes from me, the person who always suffers in new shoes for at least a week. I also wore them at work and after almost 8 hours of packing my feet felt great. Slovenian website has sizes in centimeters so it's no problem finding the right size, and if you have wider feet like I have, don't worry, they fit awesomely!



Meni jih je uspelo zavezati na tri načine, ampak sigurno obstaja še kakšen.
I managed to change ribbons in three ways, but there must be another!



Tole je trenutno moj najljubši način nošenja sandalčkov. 
And my currently favourite way of wearing them.


Edina slaba stran? Da jih nimam še več! :P Ampak si jih že ogledujem in mislim, da bodo moji naslednji TILE (oranžni, itak!) v kombinaciji s črnimi podplati. Mimogrede - če ne maraš kupovati čevljev, so tile popolni. Kupiš več trakcev in imaš mir za nekaj časa. 
The only negative thing? I don't have more of them! :P But that'll change soon, I think my next ones will be THESE (in orange, duh!) with black version of sandals. By the way - if you don't like shopping for shoes, these are perfect for you. Buy two ribbons and you won't have to worry for quite some time.


Kateri bodo pa tvoji? :) 
And which will be yours? :) 

Poklikaj na SunSmiles spletno stran, instagram in facebook!
Check the SunSmiles website, instagram and facebook page


5 komentarjev:

  1. Okej te japonke, sooo pa noro dobre.. Prav luštne in zelo uporabne. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se čisto strinjam! :D Jaz sem totalno navdušena :D

      Izbriši
  2. Tole je pa res fajn ideja, super izgledajo pa še praktične so, barv imajo pa tudi polno na izbiro :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...