četrtek, 22. avgust 2013

Gelly Hi-Shine nail paint by Barry M - Blood Orange

Sama se zelo težko odločim med vsemi laki, ki jih imam doma za svojega najljubšega.
If you ask me, I can`t choose my favourite nail polish by all of them that I have.


Barry M Blood Orange



Moja sestra, pa mi v odgovor na vprašanje pokaže tale lak:
But my sister can. She likes this the most:


Barry M Blood Orange


Tale lak je njen najljubši, pa tudi pri meni je med najljubšimi.
It is her favourite one and honestly it is one of my favourite too.


Barry M Blood Orange


Predvsem zato, ker je res leeeepeeeee rdečeeee barve in ker tudi na mojih bolj bogih nohtih zdrži kar lep čas.
Mostly because it`s really amaziiiiiing reeeeed colour and because it last on my not so good nails for a while. 


Barry M Blood Orange


Kateri je pa tvoj najljubši? :-)
And which is your favourite? :-)


Barry M Blood Orange



6 komentarjev:

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...