torek, 7. maj 2013

Nakupovanje // Shopping

Mateja D. je vedno pridna in vam vedno pokaže, kaj lepega je kupila. Jaz nekako vedno pozabim, ampak tokrat mi je pa uspelo poslikati nove pridobitve. :-)
Mateja D. always shows you what she bought. I always forget to do this, but not this time! :-)

Shopping

Khm, vem da ni ravno zdravo, ampak ko sem v Mullerju, se temu enostavno ne morem izogniti! ;-)
Khm, I know it's not healthy, but when I'm in Muller I always buy this! ;-)



Milka

Nad pilingi za telo me je navdušila prav Mateja D. :-P
Mateja D. is guilty for my love for body scrubs. :-P

Fruttini body scrubs

Gel za tuširanje, ki res božansko diši, in pa krema za obraz, ki jo sedaj redno uporabljam že kar nekaj časa.
Shower get that smells fantastic and cream for face that I use for a while now.

Subrina shower gel and Balea face cream

Oh, ko bi ve lahko vonjale, kako tele božansko dišijo! 
Oh I wish you could smell how amazing those are! 

Candles

Pa še ena super lušna škatlica za nakit ali pa ličila. Se bom še odločila :-P
And a super cute box for jewellery or make up. Don't know yet :-P

Cute box :-)

4 komentarji:

  1. that all looks SUPER cute =) I love Fruttini stuff, body cream, I mean...it's not as easy to get here =)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you :-) I really like all the stuff that I bought =)

      Izbriši
  2. Fruttini pilingi so pa res najboljši ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prejšnji teden sem si spet kupila tega jagodnega. Takooo božanskoooo dišiiii :-D

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...