petek, 18. januar 2013

Nakit. Jewellery

Razprodaje so tu in nisem si mogla kaj, da ne bi kupila tudi nekaj kosov nakita.
Sales are here and I couldn't resist to buy some pieces of jewellery.

Zadnje čase sem vedno bolj nora na prstane.
Lately I'm getting crazy about rings.

A ring



A ring

A ring

Tu pa je še zapestnica, ki je bila res zelooo znižana ...
And then there is a bracelet which was reallllly a bargain ...

A bracelet

.. in pa super luškani uhančki.
... and these super cute earrings.


Earrings

Earrings


Earrings

Earrings


Earrings

Pa še ogrlici. :-)
And two necklaces. :-)


Necklace


Necklace


Kateri kos nakita pa je tvoj najljubši?
And which piece of jewellery is your favourite?

12 komentarjev:

  1. Same lepe stvari. :) Jaz pa nikjer ne morem najti lepih prstanov. Sem danes gledala malo okoli, pa ni bilo nič pametnega. Sem pa kupila danes 2 lepi ogrlici po zelo nizki ceni. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta nakit ko sem ga danes gledala so ga ful meli vse po 1€ ... Res ugodno! :-)
      Hehe, jst pa zadnje čase same hude prstane vidim! :-P

      Izbriši
  2. prvi prstan je zelooo lep:)

    OdgovoriIzbriši
  3. my fiend, I must say that I find your taste in jewellery quite strange...

    xuxu

    OdgovoriIzbriši
  4. very pretty :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdgovoriIzbriši
  5. Super pridobitve :) Na mojem blogu vaju čaka "award" - Klik :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...