sobota, 3. november 2012

Four Elements Challenge

Four Elements Challenge

Pa poglejmo še enkrat vse štiri naloge izziva. :)
Lets look at all four tasks from the challenge. :)

1. Fire

Fire nails

Fire eye make up

2. Water

Water nails

Water eye make up

3. Air

Air nails

Air eye make up

4. Earth

Earth nails

Earth eye make up

Kaj vam je najbolj všeč?
What do you like the most?

11 komentarjev:

  1. Sploh se ne morem odločiti, kateri mi je ljubši. Med manikurami so mi vse enako lepe, ampak med očesnim make upom pa bi verjetno izbrala vodo, samo zato, ker si uporabila modre barve in moder liner, jaz pa zadnje čase obožujem modro na očeh.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je tudi voda za očesni najbolj všeč. :) Je čisto nasprotno od tega, kar po navadi nosim, ampak sem najbolj ponosna na tega. :D

      Izbriši
  2. I think fire is my favorite, but water is really cute as well =)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks! :D I really like my water eye make up, even though I never wear blue. :D

      Izbriši
  3. Wayyyyyy too pick a favorite, they are all gorgeous!

    OdgovoriIzbriši
  4. Manikuri za zemljo in zrak sta obe čudoviti. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite manikure! Zemlja in voda sta mi najljubši :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...